A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetôsége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bôvebb ismertetôjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenôrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése
Ha megfelelônek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenôrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni ôket, akkor egyszerÛen kattintson a “Pénztár” gombra. Ezután lehetôsége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következô lépésben válassza ki az Önnek megfelelô szállítási módot (futárszolgálat utánvéttel vagy elôreutalással). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a Megrendelés” gombra.
Árak
Áraink a rendelés idôpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése elôtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevôt az új adatokról. A vevô ezt követôen még egyszer megerôsítheti a megrendelést, vagy lehetôség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerzôdéstôl.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetôsége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása elôtt van lehetôsége.
Visszaigazolás
Minden rendelésrôl e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követôen egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezésérôl és (késôbb) egyet a várható szállítási idôpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.
Fizetési feltételek
A fizetés történhet készpénzben (utánvétel) és banki elôreutalással.
(Jelenleg kizárólag csak előre utalással)
Ha az utánvéttel történô fizetést választja, akkor a szállítást végzô futárnak kell kifizetni az áru ellenértékét.
- Elôreutalás esetén az alábbi bankszámlára várjuk a megrendelés ellenértékét (csak értesítésünk után utaljon):
Kovács Krisztina Dóra
OTP BANK 11773322-02561611
Szállítás
A küldemények kézbesítése Mpl futárszolgálat segítségével történik.
Magyarországon érvényes szállítási áraink 2015. november 13-tól:
- 0-19 999 Ft rendelési összegig: Bruttó 1.690 Ft szállítási költség
- 20 000 Ft felett a kiszállítás ingyenes
A szállítási költség a csomagolás és az utánvétel díját is tartalmazza, más költség nincs!
A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerzôdésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerzôdésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles errôl a megrendelôt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerzôdést kiskorúakkal. A megrendelô a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minôségi állapotában vesszük vissza.
Szerzôdéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerzôdéskötés nyelve magyar, a megkötött szerzôdés írásban megkötöttnek minôsül/ nem minôsül annak. A megkötött szerzôdést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhetô lesz/nem lesz hozzáférhetô.
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelô a szerzôdéstôl nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelô az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítô köteles a megrendelô által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésôbb az elállást követô harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelô viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülô költségeket. A megrendelôt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítô azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerÛ használatából eredô kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelô kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elô.
Amennyiben a termékrôl felbontás során a kézbesítést végzô személy (postai kézbesítô, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelôzôen keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk.
A felek eltérô megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot
- szolgoltatás nyújtására vonatkozó szerzôdés esetében, ha a nyolc munkanapos elállási határidô lejárta elôtt az értékesítô a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
- olyan áru értékesítésére, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve dyja a pénzpiac értékesítô által nem irányítható ingadozásától függ;
- olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elô, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
- hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerzôdés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
- hírlap, folyóirat és idôszaki lap terjesztésére vonatkozó szerzôdés esetében;
- szerencsejáték-szerzôdés esetében.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követôen az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényérôl. Ez az értesítés nem minôsül az eladó és a vásárló között létrejött szerzôdésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszÛnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetôséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható idôtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényérôl, ezután már csak személyesen vagy a “Vevôszolgálat” vagy “Elérhetôségek” menüpontok alatt található elérhetôségek valamelyikén keresztül van lehetôség rendelésének visszavonására.
A megrendelés utólagos módosításra csak írásos formában e-mailben kerülhet sor az alábbi e-mail címre
kriskodesign@gmail.com
Esetleges hibák, téves adatok
A termékeknél található képek, leírások tájékoztató jellegÛek, ezek tartalmáért felelôsséget nem tudunk vállalni, elírás és tévedés jogát fenntartjuk.